Välkommen till min nya blogg!

Datum: 2011-11-12 Klockan: 17:21:08


Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR

BLOGGDESIGN
- Jag gör gratisdesigner, vill du ha en? Kontakta mig på [email protected].(Endast till blogg/webblogg.se)
- Jag hjälper gärna till om du har frågor om bloggdesign.

MIN BLOGG
- Det är copyright på alla mina bilder samt mina texter.
- Kom ihåg att jag har din ip-adress, kränkande kommentarer anmäls!
- Reklam för din blogg tas bort.
- Jag väljer själv vilka bloggar jag följer via bloglovin´.
- Länkbyten är möjliga, sugen? Kontakta [email protected] (Krävs minst 50 unika besökare per dag)

Nu när du läst dessa regler är du varmt välkommen att kommentera min blogg såvida du inte bryter mot reglerna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback